Authenticator (Token / uwierzytelniacz), to świetne zabezpieczenie przed niepowołanym dostępem do naszego konta. Czasami jednak owo zabezpieczenie przepadnie (zgubi się, zje je pies, ukradną nam telefon itd.). Co wtedy robić?! Po pierwsze nie wpadać w panikę. Sytuacja nie jest tak skomplikowana na jaką wygląda.

1. Odwiedzamy stronę polskiego supportu: 

https://eu.battle.net/support/pl/ticket/submit?locale=pl_PL

2. Wybieramy w menu następującą kombinację:

3. I uzupełniamy formularz swoimi danymi, np:

Pamiętajcie, by nie zapomnieć o dołączeniu załącznika (najlepiej w formacie .jpg – aby osoba odczytująca nie musiała zastanawiać się jakim programem otworzyć plik o rozszerzeniu .fai3r2 wyplutym przez nasz skaner 😀 ) Jeśli nie posiadacie skanera wystarczy zdjęcie waszego dowodu. Ważne, aby było ostre i czytelne.

Oczywiście na przyszłość po zakupie polecam wykonanie zdjęć numerów seryjnych i dowodu oraz zapisać ich w bezpiecznym miejscu na dysku. Przykładowe zdjęcia mogą wyglądać tak:


Infolinia: 022 3060410